slappdag

Idag fick jag en smärre chock när jag kollade på telefonen och den visade 13:04. Oooops! Först mådde jag lite smått illa eftersom jag drömt om att jag var i en buss och det började rinna honung ut genom ventilerna i taket. Äckligt söt doft! Jag flög hursomhelst upp och började plugga. Så.. nu har jag pluggat företagsjuridik tills ögonen vägrade. Lagbokens avtalslag var heller ingen kuling. Kan någon snälla ge mig en vettig anledning till varför man använder ord som "eljest" och "ehuru" och meningar som : "om man säljer tvem ett." ?

Nu ser jag på Notting Hill och lyssnar på Ronan Keatings fina låt When you say nothing at all.

Har ni tänkt på att livet ibland faktiskt är lite som en kärleksfilm?


Kommentarer
Postat av: Tobias

tack för tipset :D låter super!

2009-09-13 @ 22:02:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0