i en annan del av malmö

I förrgår var jag funktionär på "iForm-loppet" i Malmö. Ja, det var en annan upplevelse. Jag har delat minst 5000 guleböjar och fått så fruktansvärt mycket gratisvaror som jag kan leva på i flera år! T.ex har jag fem handsprej-desinfektionsgrejer, 12 ansiktskrämer från VICHY, en massa Vitamin Well Everyday och en massa andra konstiga prylar. Sedan fick jag dela ut ÄCKLIGA energy-bars (aka Fogmassa) till alla 2800 som sprungit färdigt i loppet. Duuuktig Misse! Jag fick t.o.m en knallgul "Funktionärsväst".

Idag har jag pluggat hela dagen och sedan åkt polisbil till öppet hus på Polisen och lyssnat på information och fakta om ansökning till Polishögskolan. Man ser direkt vilka som inte skulle palla trycket. En nervös ung man som sitter och vaggar och nervöst kastar blickar omkring sig, oförmögen att fokusera blicken. Intressant, poliserna var riktiga skönisar.
Nu kollar jag på The Day After Tomorrow och efter det blir det schlaaafen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0