mot malmö

Idag mot kvällningen ska jag bege mig till Malmö och rummet som jag ska bo i ett tag framöver. Kanske flyttar till lägnheten senare... Jag kommer dela på huset nu med en kvinna och hennes vuxna son. Hoppas detta kommer gå bra.
Problem: Kvinnan sa att jag kunde ta bussen, eftersom tågstn låg i andra änden av staden. Happ. Hur ska jag få in alla mina 30 kg packning i bussen? (Jag har två ryggsäckar och en stor rullväska, otympligt värre!)
Och sedan AV bussen?
Men å andra sidan kan jag ju heller inte ta tåget och släpa väskorna hela vägen genom Malmö. Det orkar jag faktiskt inte.

Ååååå vad JOBBIGT det blev nu. Taxi kanske blir the only solution?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0