Monstermüde!!! ... men framme

Nu har jag slagit mig till ro hemma hos mina släktingar. Jag är mäkta stolt över mig själv. Plus att jag upptäckt att jag lätt skulle klara lumpen. Jag menar. Hemma var det kallt; jag tog på mig en hoodie, jeans och converse. I Lund: Tropisk hetta, ingen vind. Jag släpade och drog 35 kilo packning på ryggen och efter mig genom hela Lund på smala kullerstenstrottoarer upp och ner för backar. Och jag överlevde.

Efter det att jag installerat mig och slagit om hjärnan på att prata English så begav jag mig ut för att besöka nationer och skriva in mig. Jag tittade in på Göteborgs nation och de tog emot mig med öppna armar. Helsköna människor, plus att det verkade vara partynationen; perfekt! Efter det att jag registrerat mig och betalt dittan och dattan fick jag ett nice blått armband som det står "Göteborg <3 You" på. Nice, haha. Jag ska gå på party där och då får man som tjej en manlig fadder som ska underhålla en under kvällen.

Sedan begav jag mig ut på stan och in i AF-borgen och Akademibokhandeln. Inhandlade all min studentlitteratur för dryga 1000-lappen! (Studentpris) När jag kollade på en bok i Eskilstuna kostade den över 700, här bara 400. Typ. Så det var bra att jag väntade med inhandlingen. Hade dessutom blivit omänskligt tungt att bära!

Sedan fick jag napp från en av mina kontakter angående bostad. Jag kommer bo i ett rum i Malmö dessa två månader och då pendla mellan Malmö och Lund.

Nu ska jag gå och käka middag med The Family.

See Ya! <3

Kommentarer
Postat av: isa

hahaha,skulle nästan kunna skriva in mig på en kurs bara för att få va med i gbgs nation, låter niice!! puss!

2009-08-28 @ 18:40:48
URL: http://isaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0