lund imorgon

Imorgon åker jag samt 30 kg packning till Lund klockan 08.44. Ska byta i Norrköping till ett mer effektivt tåg- X2000. Men jag vill inte åka, jag vill vara kvar här ett tag till och njuta av ledigheten och underbara människor och gamla minnen, haha konservativa jag. Det gör mig ledsen i ögat. Men som sagt, jag får helt enkelt se fram emot nästa ledighet.
Men men, i november kanske jag drar till Tyskland, får se hur saker och ting utvecklar sig. 

Imorgon är det jag som vecklar ut kartan på Lunds tågstation. Ska hitta till mina släktingars hus. Sedan blir det parlo americano den närmsta veckan iaf.^^ Får se hur det nu ska gå, jag som bara pratat med tyskar heeela sommaren. Haha, challenge!

Nu ska jag sova eller kolla lite på Scary Movie 3 som tydligen ska gå på TV ikväll. Jag är sucker för såna sjuka filmer.

Natti darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0