från 0 till 1000 på en dag!

Imorse när jag vaknade var jag så rädd för jag inte visste var jag kunde bo och att kurslitteraturen kanske skulle vara slutsåld i Lund. Media skrek med röda bokstäver att det är "KAOS I LUND". Tack, då blev man ju lugn.

Men. I Norrköping ringde en kontakt och sa att jag hade ett rum till förfogande i Malmö. Jag blev glad. Kom till Lund och klev in på Akademibokhandeln och blev ännu gladare när jag såg att all min kurslitteratur fanns där. Sedan blev jag superglad när jag nyss kollade Facebook och såg att jag fått ännu ett napp på en superfin etta i Malmö som jag skulle kunna få låna av min kompis syster.

Summan av kardemumman: JAG ÄR GLAD. DET GÅR BRA NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0