Jag ser det snöar...

S.N.Ö.  Det snöar som tusan! och jag som inte trodde det ens skulle börja(!) Skönt. Vem vill ha en regnig jul liksom? Nej, bättre med en snöig vinter än en slaskregnig.=)
Äntligen är det klart-Jag flyger till München strax efter jul!!! YES.  Haha.... nu sitter jag hemma. hade historia och lyssnade på när mannen med den monotona rösten blabbar om historiska källor och grejjer. Föredrar att jobba själv. Annars somnar jag. Vi har fått i uppgift att skriva en lååång uppsats. Själv hade jag tänkt skriva om problemen på Irland, IRA och sådant där.

Nu förbereder alla kompisar för att gå på kändisfest som NSS på skolan fixat. Själv ska jag ha en luugn helg. Skönt, behöver det verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0